Veelgestelde vragen

Heeft u een vast assortiment artikelen?

Nee, wij hebben een wisselend assortiment. Meestal geldt: op=op. U kunt wel bij ieder artikel zien hoeveel er op voorraad zijn.

Ik kan een artikel niet meer terugvinden in de webshop, kan het nog besteld worden?

Hierover dient u even telefonisch contact met mij op te nemen, dan kan ik kijken wat ik voor u kan doen. Ik kan echter niet een paar losse zakjes kralen bij een groothandel bestellen.

Kan ik kralen komen uitzoeken?

Ja, dat kan. Ik werk vanuit een klein atelier in mijn woning in Voorschoten.
U kunt een afspraak maken om langs te komen.
Mail me: ivdmaas@zonnet.nl of bel: 06-30511320

Kan ik bij jullie pinnen?

Nee, u kunt hier alleen contant betalen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik ben nog wat vergeten!

Bel even aub, of zet het op de mail, ik ben namelijk nogal snel met inpakken en versturen van uw spullen, wacht dus niet te lang om contact op te nemen.

Hoe kan ik betalen?

* U kunt een overschrijving doen. Ons banknummer: NL95ABNA0418892768 ten name van: vd Maas in Voorschoten. Vermeld hierbij uw ordernummer of naam. Gegevens staan ook in uw orderbevestiging.
IBAN: NL95ABNA0418892768
BIC: ABNANL2A 

* U betaald via Ideal. Dit gaat bij ons via de firma Mollie. Aan het einde van uw bestelling klikt u op het Ideal-logo en betaald via de normale manier via internetbankieren.

* U kunt uw spullen komen ophalen, op afspraak. U betaalt dan contant.
 

Kan ik ook met Paypal betalen?

Ja, ik heb ook een Paypal-rekening:  ivdmaas@zonnet.nl

U dient zelf in te loggen op de Paypal website en de overboeking te doen

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Zo snel als mogelijk is, ik probeer altijd nog om de enveloppen voor 18.00 uur in de brievenbus te krijgen, soms lukt dit echter niet, dan wordt uw bestelling de volgende dag verzonden. In het weekend wordt er niet verzonden.

Versturen jullie naar alle landen?

Ik wil best een bestelling versturen naar een vreemd land, ik kan alleen niet garanderen dat het pakket ook aankomt, dit is voor uw eigen risico. Ik raad u dan wel aan om het pakket extra te laten verzekeren.

Ik heb echter ook pakketjes verzonden naar Colombia en China, die gewoon aangekomen zijn....

Hoe worden mijn spulletjes verzonden?

Alle bestellingen worden verzonden in bubbelenveloppen, alleen grotere bestellingen worden verzonden per postpakket. Alles gaat via PostNL. Ik kan eventueel ook verzenden met DHL, u kunt hierover contact met me openemen.

Kunt u mij mailen als mijn pakketje verstuurd wordt?

Ja, u krijgt een standaard-email als uw spulletjes met de post meegaan.

Krijg ik als winkelier korting?

Het maakt ons niet uit of u particulier of zakelijk besteld, de prijzen en kortingsschema`s zijn voor iedereen gelijk.

heartbleed

Gastenboek

  • 18-05-2017 - Dank je wel lieve Irene voor de prachtige hangers. Het...  lees meer
  • 04-01-2017 - Dankjewel Irene, voor je supermooie lentil askraal. Superblij mee!!
    Groeten Mari√ętte lees meer
  • 14-11-2016 - Lieve Irene,
    Nogmaals dank voor de prachtige herdenkingskraal....
    Mijn lieve Bowtje...  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
  • ideal
  • Paypal
  • postnl
© 2010 - 2017 IrenesKralen.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel