Veelgestelde vragen

Heeft u een vast assortiment artikelen?

Nee, wij hebben een wisselend assortiment. Meestal geldt: op=op. U kunt wel bij ieder artikel zien hoeveel er op voorraad zijn.

Ik kan een artikel niet meer terugvinden in de webshop, kan het nog besteld worden?

Hierover dient u even telefonisch contact met mij op te nemen, dan kan ik kijken wat ik voor u kan doen. Ik kan echter niet een paar losse zakjes kralen bij een groothandel bestellen.

Kan ik kralen komen uitzoeken?

Momenteel verkoop ik alleen online.
Alleen voor askralen kunt u een afspraak maken.
Mail me: ireneskralen@ziggo.nl of bel: 06-30511320

Kan ik bij jullie pinnen?

Ja, er is een PIN aanwezig

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik ben nog wat vergeten!

Bel even aub, of zet het op de mail, ik ben namelijk nogal snel met inpakken en versturen van uw spullen, wacht dus niet te lang om contact op te nemen.

Hoe kan ik betalen?

* U kunt een overschrijving doen. Vermeld hierbij uw ordernummer of naam. Mijn bankgegevens staan in uw orderbevestiging.

* U betaalt via Ideal. Dit gaat bij ons via de firma Mollie. Aan het einde van uw bestelling klikt u op het Ideal-logo en betaalt via de normale manier via internetbankieren.

* U kunt uw spullen komen ophalen, op afspraak.
 

Kan ik ook met Paypal betalen?

Ja, ik heb ook een Paypal-rekening:  ireneskralen@ziggo.nl

 

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Zo snel als mogelijk is, ik probeer altijd nog om de enveloppen voor 18.00 uur in de brievenbus te krijgen, soms lukt dit echter niet, dan wordt uw bestelling de volgende dag verzonden. In het weekend wordt er niet verzonden.

Versturen jullie naar alle landen?

Ik wil best een bestelling versturen naar een vreemd land, ik kan alleen niet garanderen dat het pakket ook aankomt, dit is voor uw eigen risico. Ik raad u dan wel aan om het pakket extra te laten verzekeren.

Ik heb echter ook pakketjes verzonden naar Colombia en China, die gewoon aangekomen zijn....

Hoe worden mijn spulletjes verzonden?

Alle bestellingen worden verzonden in bubbelenveloppen, alleen grotere bestellingen worden verzonden per postpakket.
Het meeste gaat via PostNL, soms verstuur ik per DHL.

Kunt u mij mailen als mijn pakketje verstuurd wordt?

Ja, u krijgt een standaard-email als uw spulletjes met de post meegaan.

Krijg ik als winkelier korting?

Het maakt mij niet uit of u particulier of zakelijk besteld, de prijzen zijn voor iedereen gelijk.
 

© 2010 - 2024 IrenesKralen.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel